Laatste dag in Phuket.

12 juli 2015 - Patong, Thailand

Vandaag, onze laatste dag in Phuket, zijn we naar het strand geweest. Gewoon heerlijk niks doen en relaxen. Hoewel het vanmorgen eerst nog twee keer flink geregend heft is het gelukkig de hele middag droog gebleven. Een dag niets doen vliegt helaas ook voorbij en voordat wij het in de gaten hebben is het al weer tijd om terug te gaan naar ons appartement om te douchen voor de avond.

We zoeken nog eenmaal een restaurantje op voor een thaise maaltijd. Na het eten wandelen we rustig terug naar ons appartement en kijken nog eens goed om ons heen om alles nog een keer goed op on in te laten werken. De laatste dag in Thailand is bijna ten einde. Wij zijn het er alle drie over eens dat dit zeker een nieuw bezoek waard is in de toekomst. Misschien niet dezelfde plaats, maar waarschijnlijk wel een keer terug naar Thailand voor een langere tijd om dan meerdere dingen te kunnen zien en doen.

Nog even snel de website van Tigerair gecheckt en daar staat bevestigd dat de vluchten naar Bali inmiddels weer zijn hervat. Morgenvroeg dus maar gewoon naar het vliegveld van Phuket voor de vlucht naar Singapore om vandaar door te vliegen naar Bali.

Nu maar hopen dat de wind niet nogmaals draait en voor een derde keer het vliegveld van Bali gesloten wordt. Koffer inpakken en dan vlug naar bed. Morgenvroeg om zes uur heb ik afgesproken met de taxi voor de rit van een uurtje naar het vliegveld.

Een laatste thaise groet aan jullie allen. Volgende update uit een ander land.