Bali update

16 juli 2015 - Legian, Indonesië

Zoals al eerder vermeld is onze vlucht van Phuket naar Bali zonder problemen verlopen. Geen vertraging of wat dan ook en ook geen problemen met de vulkanische as van de vulkaan Mount Ruang. Op het moment dat we de daling inzetten naar het vliegveld van Bali konden we aan de rechter kant van het vliegtuig, we zaten toevallig aan de rechter zijde, de vulkaan zien met de pluim van rook en as.

Mount Ruang

De bagageband laat ons wat langer op de bagage wachten dan gewenst, maar uiteindelijk komen onze koffers dan toch nog, op een andere band dan aangegeven. Nu opzoek naar onze chauffeur en dan richting het hotel.

Inmiddels zijn we alweer twee volle dagen hier op Bali. Niet veel te vertellen, de twee dagen Bali hebben we heerlijk op het strand gelegen. Leuk om de mensen hier op Bali weer te zien. Alle drie zijn we wel wat moe of uit ons normale doen. Waarom en wat er precies aan de hand is weten we niet. Misschien gewoon moe van de vele indrukken of het reizen. Gelukkig tijd genoeg om te relaxen hier.

Strand

Bali is hier en daar wel wat veranderd. Als we ’s avonds een rondje lopen opzoek naar een restaurantje voor ons eten, zien we dat er hier en daar nieuwe bij zijn gekomen. Ook zijn er hier en daar wat lege gebouwen of zijn er werkzaamheden gaande. Ook een aantal nieuwe hotels zijn er bijgekomen vergeleken bij vorige keer.

Het weer op Bali is prima. Lekker zonnig en een heerlijke temperatuur. Vergeleken met Dubai en Thailand is het hier beter uit te houden, vooral ’s avonds.

Het is weer tijd om de strandspullen in te pakken en naar het strand te gaan.
De zon schijnt en het strand roept….

Groeten uit Bali

1. Toon en Ellen:
    19 juli 2015
    Goede morgen vanuit het twentse Geesteren,
    Vanmorgen alles weer gelezen, mooie verhalen.
    Volgens ons hebben jullie het erg naar je zin heeeeel mooi.
    Hier hebben wij al drie nachten regen en overdag mooi weer +/- 20 tot 25 gr.
    Verder allemaal goed te pas.
    Nog 1 week werken en dan hebben wij ook 2 weken vakantie.
    Dan drinken wij samen een borrel.

Gr.Toon en Ellen
  2. Gerard & Jennie:
    19 juli 2015
    Hallo Bali vakantie gangers.
    Als eerste gefeliciteerd met Jese's verjaardag.
    Bij ons is alles in orde.

Gr. pa en ma Nijboer
  3. Toon en Ellen:
    19 juli 2015
    Wisten wij niet, sorry Jesse gefeliciteerd en een mooie dag gewenst.
    Ook Richard en je moeder gefeliciteerd.
    Gr.Ellen en Toon
  4. Annie en jan:
    20 juli 2015
    Jesse gefeliciteerd met je verjaardag.claudia en Richard ook proficiat.veel plezier nog op Bali.Groetjes van ons en tot weerziens in de meidoornhof